Водеща новина от Автомобили

Как да оборудваме новия Defender за офроуд

Очевидно e, че на Land Rover им писна от афтърмаркет компаниите, които продават аксесоари за Defender, често със съмнително качество и стил, затова решиха да вземат нещата в свои ръце. Поради тази причина, списъкът с опции на новия модел е доста изчерпателен – от две различни междуосия, четири двигателя, няколко нива на оборудване до възможност за добавяне на всяка опция индивидуално. Нашите колеги от британското издание на TopGear, решиха да изпробват офроуд възможностите на новия модел в пустинята на Намибия. Ние се заемаме със задачата да ви разкажем кои по-точно опции избраха те, за да разгърнат напълно възможностите на Defender, както и да обърнем цените им в левове за по-лесна ориентация, но не забравяйте, че става въпрос за екстри за британския пазар.

Офроуд гуми

Да, близко е до логиката, че ако искаме истинско офроуд преживяване, няма как да си позволим да сложим шосейни гуми. Изборът тук е бил Goodyear Duratrac – гуми, които спомагат за набавянето на нужното сцепление по пресечен терен, като същевременно се справят доста прилично и на асфалт. Те са част от офроуд пакета, който е на стойност 3024 лева.

Железни джанти

Определено одобряваме този избор. Тези 18-инчови железни джанти идват стандартно с всички начални пакети, но може и да ги добавите към по-високото оборудване, ако искате да постигнете класически външен вид.

Лебедка

За да се гарантира, че най-способният член на Land Rover семейството ще ни вдъхва пълно доверие в някои от най-негостоприемните среди на земята, е препоръчително, ако не и задължително, да го оборудваме с лебедка. Тя е захваната директно за шастито, разполага с 40-метрово синтетично въже, може да се управлява дистанционно от разстояние до 45 метра и има максимална теглителна сила от 4536 кг.

Шнорхел

Противно на общоприетото схващане, монтирането на един от тези „шнорхели“ няма да увеличи дълбочината на газене, тя остава 900 мм, но със сигурност ще предпази двигателя от замърсяване с пясък или други боклуци. Също така, ще можете да покажете на всички, че сте сериозен офроудър. Това удоволствие е част от пакета Explorer, който струва 7325 лева, а ако си го купите отделно, ще трябва да се разделите с 1500 лева.

Външен куфар за оборудване

Опционалният външен куфар заменя спорната квадратна графика на страничния прозорец, като предлага водоустойчивост, възможност за заключване, обем от 24 литра и товароносимост до 17 килограма. Този автомобилен еквивалент на мъжката чантичка изобщо не е евтин. Той също е част от Explorer пакета, а цената му отделно е „скромните“ 1512 лева.

Багажник за покрива

Тъй като е проектиран от самото начало, покрай самата кола, багажникът на покрива издава забележително малко шум от вятъра и изглежда абсолютно на място. Той има товароносимост от 132 килограма и също е част от Explorer пакета, като цената му отделно е 2666 лева.

Втора резервна гума, туба за гориво и лопата

Освен за очевидната употреба, втората резервна гума на покрива може да се използва като столче, на което удобно да поседнете и хубаво да се огледате наоколо. Не е нужно да коментираме особено много тубата, но все пак би било от полза да имате малко резервно гориво, въпреки че едва ли някога ще ви влезе в употреба, тъй като модела разполага с 85-литров резервоар, който е достатъчен за изминаването на близо 1300 километра. Дойде ред и на лопатата, която ние смятаме за най-универсална. Дали ще я използвате на някое трудно достъпно място или като „анти-идиот“ устройство, изборът е изцяло ваш.

Изтегляща се от покрива стълба

Красиво интегрираната стълба прави товаренето на вещите на покрива още по-лесно, благодарение на двуетапното изтегляне и ви позволява да имате бърз достъп до временната ви „тераса“.


Повече новини прочетете в

Новини от Автомобили

Мотор на Daimler за два SUV на Nissan

Японският производител Nissan съобщи, че кросоувърите X-Trail и Qashqai съвсем скоро ще бъдат оборудвани с двигатели на Mercedes. Става дума...

8 коли за 100 години Mazda

Тази година Mazda навършва 100 години и ще отбележи този юбилей с лансирането на осем модела в лимитирана серия, вдъхновени от първия автомо...

Коронавирусът отнесе италианска легенда

Една от легендите на италианския рали спорт – Роберто Анджолини, собственик и мениджър на рали тима Jolly Club, попадна сред жертвите...

Това 911 Turbo S вдига 100 км/ч за 2,2 секунди

Екипът на компанията Cicio Performance представи своя нов проект - модернизирано Porsche 911 Turbo S, върху което инженерите са работили пов...

Салонът в Пекин - през септември

Автомобилният салон в Пекин, който беше една от първите жертви на коронавируса, при това по времето, когато заразата не беше стигнала размер...

Интересни модели от Голямата рецесия

Световната икономическа рецесия от 2008 – 2009 година се смята за като най-тежката глобална икономическа криза след Втората световна в...

Замразяват моторите във Формула 1

Формула 1 може да наложи замразяване на настоящите системи на задвижване, които се използват в световния шампионат, за да бъдат намалени раз...

McLaren готви хибрид с V6

В близките месеци британският производител McLaren ще попълни семейството Sports Series с хибрид, който се зарежда от мрежата. Предполага се...